Egy üzlethelyiség forgalmát, eredményességét és népszerűségét jelentősen befolyásolja annak belsőépítészeti megjelenése. Ha belépve az üzletbe tátva marad a szánk, akkor garantáltan megjegyezzük, és jó eséllyel vissza is térünk. Fontos ám az is, hogy az üzletben való tartózkodásunk során milyen kényelmi és ergonómiai benyomásik érnek, így nem elég az, ha a hely gyönyörű, de praktikusnak, funkcionálisnak és kényelmesnek is kell lennie.
Ahhoz azonban, hogy ténylegesen márkaként gondoljunk egy üzletre, az is elengedhetetlen, hogy a belsőépítészet és az üzleti arculat (logó, színek, stílus, stb.) egymással tökéletes összhangban legyenek. Két külön területről van szó, hiszen az arculati terveket grafikus tervező, míg a belsőépítészetet lakberendező/belsőépítész tervezi az esetek nagy százalékában. Van azonban egy jó hírünk, a Flat Art csapata mindkét designerrel rendelkezik, így egy kézben tudjuk tartani a grafikai/arculati tervezést, és annak megjelenítését a belsőépítészetben. Ez a szolgáltatásunk az Interior branding, ami egy igazi csodafegyver, és egyben a legjobb dolog, ami egy vállalkozással történhet.
A Polgár Optika új szalonjának tervezésekor már rendelkezésre álltak az arculati tervek, azokat a cég már használta a nyomdai anyagaikon, reklámokban. Ám a régi üzletben, aminek a stílusa jelentősen eltért az arculat stílusától, nem volt lehetőség a belsőépítészeti megjelenítésre. Eljött az idő a költözésre, hiszen Ők is látták, hogy így még nem kerek a történet. Találtak egy olyan helyet, ahol érezték, hogy megvalósíthatók az álmaik, és azt is biztosan tudták, hogy ezzel a feladattal minket bíznak meg.
Az üzlet tulajdonosa – Noémi – visszatérő kedves ügyfelünk, hiszen már az előző üzletet, sőt otthonát is terveztük évekkel ezelőtt. Tudtuk, hogy meglesz az összhang, és minden úgy fog sikerülni, ahogy szeretnék.
Ahogy az egy klasszikus Interior branding tervezésnél lenni szokott, a kiindulást a vállalkozás grafikai arculata, annak stílusa, illetve az általuk képviselt értékrendszer adta.
Noémiék prémium szolgáltatást nyújtanak a maguk területén, és prémium termékekkel szolgálják ki vásárlóikat, hightech eszközöket használva, így a professzionalizmus és a modern, ám nőies megjelenés voltak a tervezés kulcsszavai.
Az üzlethelyiség adottságai kedvezőek a fény szempontjából, így mertünk ragyogó, nőies színeket és textúrákat használni a belsőépítészeti tervezés során.
A logó arany színe mellé a nőies mályva színt választottuk, amit plüss textileken, kiegészítőkön, és egy-egy falfelületen használtunk.
Az üzlethelyiségben kialakítottunk egy kis várakozó részt, ahol a falra a logó aranyát idéző tapéta került. Az eladótérben a szemüvegkereteket bemutató vitrinek mellett egy térben álló pult, és egy kényelmes társalgó is helyet kapott, a falakon, a bútorokon pedig finoman, de mindenhol előbújnak a fontos stílusjegyek, és a cég meghatározó arculati eleme, a logó.
A tükröknek és tükröződő felületeknek természetesen egy optikai szalonban funkciója is van, de emellett tovább erősíti a nőiességet és a tágasságot, valamint elegáns hatást kölcsönöz a térnek. A finom textilek használata tovább erősíti a prémium érzést, amire természetesen az arany kiegészítők teszik fel a koronát.
Az optikai vizsgálathoz szükséges professzionális eszközök, és ezzel a vizsgáló egy külön helyiségbe került, hiszen az egy személyesebb kapcsolat szakember és páciens között, amihez az eszközökön túl nyugalomra, és letisztultabb környezetre van szükség. Ebben a helyiségben nincs helye színes falaknak és süppedős fotelnek, itt minden a szakmai szigorú szabályainak van alárendelve. Ennek ellenére igyekeztünk itt is barátságos környezetet kialakítani, ami nagyvonalakban mégiscsak kötődik az eladótér stílusához.
Ajánljuk mindenkinek jó szívvel és szeretettel a Polgár Optika új üzletét Budán az Allee szomszédságában, ahol egyúttal élőben megnézhetik belsőépítészeti munkánkat.